HVILKE DAGE

KAN JEG FORVENTE HVAD ?

PROGRAM UGE 42

SØNDAG D. 14.

Flyafgang fra København 12.35 med Air Arabia. Ankomst til Agadir 16.10, hvorefter vi kører til landsbyen Lahmadate i tre lejede biler. Indkvartering i "Dar Lahmadate" . Aftensmad. Intro om grafikdelen på rejsen.

MANDAG D. 15.

Efter morgenmad går vi en tur uden for murene og finder ud af hvor vi er havnet. Lahmadate er en traditionel landsby med flere små kiosker, 2 moskeer, en lille skole og beboelses ejendomme. Efter frokost hopper vi i bilerne og kører til “Ouled Teima" en by 5 km fra Lahmadate. Her kan I hæve penge og se jer lidt omkring. Tilbage i Lahmadate bearbejder vi dagens indtryk grafisk. Aftensmad.

TIRSDAG D. 16.

Morgenmad. Tur til kysten ved Taghazout. Bade i Atlanterhavet, opleve surfer/fisker byen. Vi kører et par km op i bjergene og besøger Hicham, en lokal kunstner som arbejder med lidt af hvert. Aftensmad i Lahmadate.

ONSDAG D. 7.

Morgenmad og afslapning om formiddagen. Efter frokost kører vi til Taroudant - en gammel kongeby med bymur. Her indlogerer vi os i “Riad Dar Dzahra”. Oplever byens liv. Spiser på hotellet

TORSDAG D.18.

morgenmad i “Riad Dar Dzahra” Frem til kl. 16 har I byen til rådighed, gammel Souk, snørklede gader, tur i hestevogn, hop i swimmingpoolen i Dar Tourkia. Vi spiser frokost sammen på byens torv. Aftensmad i Dar Lahmadate. Om aftenen ser vi på de indsamlede grafiske materialer.

FREDAG D. 19

Morgenmad og så skal vi have det ugentlige bad i hammam i Ouled Teima. Lokale kvinder skrubber skidtet af og vi bliver så dejligt rene. Tilbage til huset til afslapning og I har resten af dagen til fri disposition.. Aftensmad. Info om klargøring af foto til brug ved tryk.

LØRDAG D. 20.

Efter morgenmad pakker vi bilerne med travesko, sandwich m.m. sætter retning mod Atlasbjergene. Målet er Immouzzer, et kildeudspring ved en berberlandsby i bjergene, hvor Ali vil tage os med på vandretur. Vi spiser aftensmad i Dar Lahmadate. Pakke.

SØNDAG D. 21.

Afgang fra huset kl. 3 (natten til søndag). Flyafgang fra Agadir kl 6.10. Hjemkomst til København kl 11.40.